Tiedotteet
OmaSallila on uusi palvelukanavamme
21.8.2025
Olethan huomannut, että olemme ottaneet käyttöön uuden OmaSallila-palvelun. Rekisteröitymällä käyttäjäksi pääset tarkastelemaan kulutustietojasi, sopimuksiasi ja laskujasi. OmaSallila toimii kätevästi myös mobiilissa.
Rekisteröidy käyttäjäksi osoitteessa oma.sallila.fi. Huomaathan, että OmaSallilan käyttöönotto edellyttää rekisteröitymistä myös nykyisen Onlinen käyttäjiltä.
Online toimii toistaiseksi rinnakkain OmaSallilan kanssa.
Laskun kuva ei avaudu
8.11.2024
PÄIVITETTY 22.11.2024: Vika on korjattu, ja laskun kuvat avautuvat normaalisti.
Laskun kuvan avautumisessa on häiriöitä. Vika on järjestelmäntoimittajalla korjattavana.
Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa!
Kellojen siirron vaikutus kulutusseurantaan
28.10.2024
Sunnuntaina 27.10.2024 klo 03:00 on näkyvissä kulutustiedot kahteen kertaan samalle tunnille. Tämä johtuu kellojen siirrosta tunnilla taaksepäin talviaikaan siirryttäessä.
Vanhimpien laskujen esikatselu poistettu Onlinesta
30.9.2024
Onlinessa on mahdollista tarkastella sähkölaskuja takautuvasti aina joulukuuhun 2022 saakka. Tätä vanhempien laskujen loppusummat näkyvät Onlinessa, mutta laskunkuva ei ole avattavissa.
Onlinessa esitettävissä kustannuksissa puutteita
29.8.2024
Järjestelmäntoimittajamme toi Online-palveluumme uusia ominaisuuksia, joiden avulla asiakkaamme voisivat tarkastella sähkönkulutukseen liittyviä kustannuksia. Valitettavasti näissä kustannuksissa on havaittu puutteita ja jopa virheitä.
Laskut eivät avaudu
19.3.2024
Online-palvelussa on ongelmia laskujen avautumisessa. Vika on järjestelmäntoimittajalla korjattavana.
Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa!
Ajantasainen kulutustieto Excel-taulukosta
12.12.2023
Kellojen siirron vaikutus kulutusseurantaan
2.11.2023
Sunnuntaina 29.10.2023 klo 03:00 on näkyvissä kulutustiedot kahteen kertaan samalle tunnille. Tämä johtuu kellojen siirrosta tunnilla taaksepäin talviaikaan siirryttäessä.
Kulutustiedot eivät näy 15 minuutin jaksolla mitattavissa kohteissa
24.10.2023
Ongelmia kulutustietojen seurannassa
18.9.2023
Tiedote asiakkaille, joilla on pientuotantoa
25.5.2023
Online-palvelumme kulutusraportoinnissa ei vielä tällä hetkellä kyetä näyttämään netotettua mittausdataa. Ongelma on selvityksessä järjestelmäntoimittajallamme.
Kulutusseuranta ei toimi kaikilla asiakkailla
23.3.2023
Kulutusseurannassa on joidenkin asiakkaiden kohdalla ongelmia. Haettaessa kulutustietoja ohjelma jää ladataan-tilaan. Vika on järjestelmätoimittajalla selvitettävänä.
Omia kulutustietoja voi seurata myös Fingridin palvelussa osoitteessa https://oma.datahub.fi/
Pahoittelemme tilannetta!
Kulutusseuranta toimii jälleen normaalisti
15.12.2022
Sähkölaskut ovat nähtävissä Ropo Onlinessa
12.12.2022
Kulutustietojen näyttämisessä on ongelma
8.12.2022
Päivitys 13.12.2022:
Järjestelmäntoimittajamme on luvannut toimittaa Onlineen energiakäytön raportoinnin korjauksen huomenna keskiviikkona 14.12.2022 klo 16 alkaen. Korjauksesta voi aiheutua Onlineen käyttökatko. Omia kulutustietoja voi seurata myös Fingridin palvelussa osoitteessa https://oma.datahub.fi/
Joillakin sopimuksilla näkyy aiheettomia päättymispäiviä
25.11.2022
Laskutusrytmin muutoksesta johtuen joillakin asiakkaillamme näkyy Onlinessa sopimuksilla aiheettomia päättymispäiviä. Virhe on selvityksessä järjestelmäntoimittajallamme.